Is mijn product op voorraad?
Wanneer je het kan bestellen, is het op voorraad. Mocht er een kink in de kabel komen, nemen we z.s.m. contact met je op en lossen we het direct op naar jouw volle tevredenheid.
Wanneer is mijn bestelling vrij van verzendkosten?
Alle bestellingen die je doet boven de €35,00, sturen wij gratis naar jou op.
Hoe wijzig ik het afleveradres van een lopende bestelling?
Bel ons zo snel mogelijk (tijdens winkeltijden) zodat we je kunnen helpen.
Hoe annuleer ik een bestelling?
Wanneer je een bestelling al geplaatst hebt en je wilt toch annuleren is dat geen probleem. Mail of bel ons zodat we het bedrag aan je kunnen retourneren
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Neem contact met ons op zodat we je een verzendlabel kunnen sturen per mail. Het verzendlabel kun je uitprinten en op de doos plakken en bij een PostNL punt in de buurt afleveren. Zodra we het pakket hebben ontvangen storten we het geld binnen 2 werkdagen terug.
Ik ben een product vergeten in het mandje te doen en heb al afgerekend.
Soms bedenk je je achteraf dat je er graag nog producten bij had willen bestellen. Wanneer het verzendkosten vrij is, kun je rustig een nieuwe bestelling aanmaken. Wil je een product toevoegen die (nog) niet verzendkosten vrij is dan kun je ons het beste even bellen zodat we je kunnen helpen. Vaak kunnen we het gewenste product als nog toevoegen en sturen we je een betaal link via onze bank.
Ik heb besteld maar wil het toch alsnog afhalen, kan dat?
Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op zodat we je kunnen helpen. Het is afhankelijk van het bestelmoment, of we het al verzonden hebben.